විවාහපේක්ෂිත ස්ත්රී පුරුෂ දෙදෙනාම පවුලේ වැඩිමහල් අය වීම විවාහයට අසුභ බවට මතයක් පුරාතනයේ සිටම අප අතර ඇත.තුන් කුළුදුල් දෝෂය ලෙස වචන දක්වා ඇති මෙහි ජ්යොතිෂමය පදනමක් තිබේදැයි සලකා බැලීම වටී.
කටවහරේ ඇති ආකාරයට තුන් කුළුදුල් වීම සලකා ඇති අයුරු විමසා බලමු.
* දරුවා පියා හා පියාගේ පියා යන තිදෙනාම පවුලේ වැඩිමලා වීම( මෙහිදී තුන් කුළුදුල් බවට පත්වන්නේ දරුවායි.පිය පාර්ශ්වයෙන් මෙම තුන් කුළුදුල් විම දක්වා ඇත.
* පියා,මව, හා දරුවා යන තිදෙනාම පවුලේ වැඩිමලා වීම(වර්තමානයේ මුල්බැස ඇති තුන් කුළුදුල් ක්රමය මෙයයි.)
මීට අමතරව තුන් කුළුදුල් වීම දක්වා ඇති වෙනත් ක්රමද පැරණි පොත්පත් වල දක්වා ඇත.ඉන් කිහිපයක් පහත දැක්වේ.
මෙහිදී තුන් කුළුදුල් වීම අර්ථ දක්වා ඇත්තේ
* ජ්යෙෂ්ඨයා හෙවත් පවුලේ වැඩිමලා වීම
* ජ්යෙෂ්ඨ හෙවත් දෙට නැකතේ ඉපදීම
* ජ්යෙෂ්ඨ හෙවත් පොසොන් මස ඉපදීම යන තත්ත්ව සලකා බලමිනි.ඒ අනුව
* පවුලේ වැඩිමල් දරුවන් වන ස්ත්රී පුරුෂ දෙදෙනෙකු විවාහ වීම
* පවුලේ වැඩිමලා සමඟ දෙට නැකතේ අයෙක් විවාහ වීම
* පවුලේ වැඩිමලා සමඟ පොසොන් මස උපන් අයෙක් විවාහ වීම
* පොසොන් මස උපන් අයකු දට නැකතේ උපන් අයකු සමඟ විවාහ වීම
*දෙට නැකතේ උපන් දෙදෙනෙකු පාසොන් මස තුල විවාහ වීම
* පොසොන් මස උපන් දෙදෙනෙකු දෙට නැකත යෙදී ඇති දිනයක විවාහ වීම නුසුදුසු බව දක්වා ඇත.
තුන් කුළුදුල් දරුවන්ගේ විවාහ කටයුතු මෙන්ම ආරක්ෂාව පිළිබදවත් පැරැන්නෝ වැඩි සැලකිල්ලක් දැක්වූයේ නිධන් ලබා ගැනීම පිණිස බිලි දීම පිල්ලි යැවීම පිණිස මළ සිරුර ලබා ගැනීම ආදී බිහිසුනු ක්රියාසදහා යොදා ගැනීමක් ඇති බවට මතයක් ඇති බැවිනි.
පවුලේ වැඩිමල් දරුවන් අතර සිදු වී ඇති විවාහයන් වැඩි පිරිසක් සලකා බලමින් ඉන්දියාව හා ශ්රී ලංකාව තුල සිදු කර ඇති සංඛ්යාන පරීක්ෂා මගින් ඔවුන්ගේ පළමු දරුවාට විශේෂ බලපෑමක් ඇති වන බවට සාක්ෂි ලැබී ඇත.(ශාරීරික හා මානසික පීඩා වැඩි දරුවන් බිහිවන බව)
No comments:
Post a Comment